نمایشگاه‌های بین‌المللی محصولات و خدمات هوشمند فرصت مناسبی برای ارائه محصولات، خدمات و فناوری‌های شرکت‌های دولتی و خصوصی اعم از داخلی و خارجی می‌باشند چراکه بهره‌گیری از محصولات و خدمات هوشمند ازجمله تکنولوژی‌های مرتبط با (IOT) می‌تواند بهترین گزینه برای حل معضلات این کلان‌شهرها در راستای تبدیل به شهری هوشمند باشند.

 

معیارهای اصلی شهرهای هوشمند شامل: زندگی هوشمند، اقتصاد هوشمند، حمل‌ونقل هوشمند، محیط زندگی هوشمند، شهروندان هوشمند، روش زندگی هوشمند و در آخر مدیریت هوشمند می‌باشند.

این نمایشگاه، باهدف تبادل‌نظر علمی و گسترش مرزهای دانش در زمینه محصولات و خدمات هوشمند، برنامه‌ریزی‌شده است، لذا با برگزاری سخنرانی‌های کلیدی علمی _ پژوهشی ویژه مدیران و نخبگان و برپایی همایش تخصصی کارگاه‌ها، علاقه‌مندان را با آخرین دستاوردهای دانش فنی، محصولات، خدمات و بهره‌گیری از شیوه‌های مدیریت هوشمند و شناخت هوشمندانه بازار آشنا خواهد ساخت.

شرکت توسعه و نوآوری شهر نیز باهدف معرفی آخرین دستاوردهای و فناوری‌های پیشرفته جهان و نیز ارائه خدمات و محصولات خود در حوزه‌های تخصصی هوشمند سازی در زمینه صنعت بانکداری در این نمایشگاه شرکت نموده تا بتواند قابلیت‌ها و توانایی‌های خود را در تحقق برنامه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور در معرض دید علاقه‌مندان به این صنعت قرار دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *