نشست مشترک شرکت توسعه و نوآوری شهر و مسئولین وزارت نیرو در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و همچنین مدیران شرکت مادر تخصصی آبفا، برق حرارتی و آبفای تهران با موضوع همکاری در حوزه «مدیریت بحران» برگزار گردید.

 

در این نشست، شرکت توسعه و نوآوری شهر با ارائه کانسپت های دو منظوره (شرایط عادی و شرایط بحرانی)، از آمادگی خود را برای ورود به موضوع مدیریت بحران و ارائه راهکارهای مرتبط مجازی و دیجیتالی در این زمینه خبر داد.
در همین رابطه دکتر رضا حاجی علی بیگی مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر اظهار کرد: این شرکت با طراحی سامانه «حامی شهر» در نظر دارد تحول مهمی را در حوزه مدیریت بحران، بصورت دیجیتال و با تکیه بر دانش و فناوری روز دنیا راه اندازی نماید.
حاجی علی بیگی تصریح کرد: این سامانه و اپلیکیشن موبایل آن، در شرایط بحرانی و بلایای طبیعی می تواند موقعیت مکانی، شرایط جسمانی، و نیازها را شناسایی و امکان مدیریت بهینه امکانات و توانمندی ها را فراهم نماید.
در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت های موثر و اقدامات شرکت توسعه و نوآوری شهر در حوزه مدیریت بحران خصوصاً طراحی سامانه «حامی شهر» و اپلیکیشن «من زنده ام»، مقرر شد از ابتدای سال آینده و در قالب یک اتاق فکر مشترک زمینه توسعه و پیاده سازی این سامانه و همچنین بهره مندی حداکثری از پتانسیل های شرکت توسعه و نوآوری شهر در حوزه مدیریت بحران، در دستور کار قرار گیرد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *