برگزاری نشست همکاران پیشخوان‌های شهرنت منطقه خراسان

در این نشست از راهبران نمونه منطقه خراسان، با حضور جناب آقای دکتر نمازی مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر، سرکار خانم مهندس کردی قائم مقام، آقای آزادانی معاون عملیات، آقای ساداتی سرپرست منطقه خراسان بانک شهر و سایر مدیران ارشد شرکت توسعه و نوآوری شهر تجلیل به عمل آمد.
دکتر نمازی در این نشست صمیمانه ضمن قدردانی از کلیه راهبران پیشخوان‌های شهرنت منطقه خراسان، گفت: راهبران شهرنت‌ها نقش مهمی در بهبود عملکرد شهرنت‌ها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دارند که خوشبختانه این مهم، با تلاش مستمر و همت عالی راهبران صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر با بیان اینکه راهبران با تلاش شبانه روزی به خوبی توانسته‌اند خدمات بانکی را در پیشخوان‌های شهرنت ارائه دهند، افزود: در راستای بهبود عملکرد پیشخوان‌های شهرنت وبالابردن کیفیت خدمات، ما در مجموعه توسعه و نوآوری شهر همواره در حال توسعه سرویس های نرم افزاری و بهبود زیرساخت‌ها هستیم تا بتوانیم علاوه بر جذب و رضایت مشتریان، زمینه ارتقاء خدمات مالی و فناوری اطلاعات را فراهم نماییم.
گفتنی است؛ در این نشست ورک شاپ انگیزشی آموزشی تحت عنوان “ارتباط موثر با مشتریان” با حضور دکتر صالح زعیم از مدرسین برتر حوزه توسعه فردی برگزار شد و در پایان از راهبران منتخب منطقه خراسان با اهدا لوح و هدیه قدردانی شد.

 

 

اخبار مرتبط