شهرنت خاورشهر با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین خاورشهر افتتاح شد

صبح روز گذشته، شهرنت خاورشهر طی مراسمی با حضور امام‌ جمعه این شهر، شهردار ناحیه ۸، مسئول ستاد نماز جمعه و معاون و مدیران ناحیه افتتاح شد و در خدمت شهروندان محترم قرار گرفت.

به منظور رفاه حال شهروندان و سهولت دسترسی به خدمات بانکی، شرکت توسعه و نوآوری شهر با همت و تلاش همکاران، شهرنت خاورشهر را به مکان پرترددی واقع در اتوبان امام رضا (ع)، شهرک خاورشهر فاز ۲، خیابان الوند، میدان شهدا منتقل کرد.


حجت الاسلام والمسلمین سالمی، امام جمعه خاورشهر ضمن قدردانی از مسئولین که همواره در جهت رفاه حال شهروندان قدم بر می‌دارند، عنوان کرد: در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر کلیه خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعب بانکی و در کمترین زمان ممکن ارائه می شود. لذا امیدواریم شهروندان با انجام امور بانکی خود از طریق این شهرنت و افزایش تراکنش‌های مالی، مسئولین را برای خدمات رسانی بهتر و آبادانی بیشتر یاری نمایند.

لازم به ذکراست؛ شهروندان خاورشهر همچنان می توانند به کلیه امور بانکی اعم از: افتتاح آنی حساب، امکان تعویض کارت های بانکی، صدورآنی کارت هدیه، امکان وصول چک های بانک شهر، خدمات مبتنی بر کارت و… دسترسی داشته و بدون اتلاف وقت و کاهش هزینه رفت و آمد خدمات بانکی خود را به راحتی انجام دهند.

اخبار مرتبط